HTML

menőmanó

Ez a blog egy nagyon menő manó életét és gondolatait mutatja be és őrzi meg az utókor számára digitálisan rögzített adatok formájában. Remélhetőleg egy esetleges atomháború után a servereken végzett adatmentési munkák során eme blog igen nagy hányada megmenekül és új vallási mozgalmat indít el, melynek célja az emberiség egyetemes menőmanóvá változtatása! Ennek alapfeltétele a menőmanó eszmék maradéktalan elsajátítása és életstílusának követése, melynek be nem tartása a rendből való kiközösítést vonja maga után. Részletekért kérem látogasson el mindennap a menomano.blog.hu -ra az esetleges fejlemények azonnali megtudása érdekében! Köszönettel: Főmenőmanó aka. Dw1ght

Tagek

original

Creative Commons Licenc

2006.12.29. 18:55 Dw1ght

karácsonyi update

Jeah mon!

Itt vagyok újra...qrwajóóóó!!!

Mit írjak? Milyen volt a karácsony? Zsír. Ma már valahogy nem vagyok lelkes. Sőt volt ma egy rövid periódus amikor kifejezetten szarul éresztem magam...Biztos karácsonyi utódepi vagy előszilveszteri para, ki tudja...

Mind1, leszarom, a tömegnövelő még mindíg ízlik.

Növök is asszem, bár a karácsony alatt én sztem inkább fogytam mint nőttem mer' gyúrni azt nem volt kedvem...(gyúrni azt nem volt kedvem? milyen idétlen egy nyelv ez a magyar)

Azt is megállapítottuk ma unokatesóm segítségével, hogy ez az egész ország egy zsák szar...helyeseltem marhára...pedig nem az ország a szar hanem mi vagyunk balfaszok.

Fosok rá mindenre, sőt 'Szarok a Farmra bazmeg'! nem érdekel semmi, majd lesz vmi...

Hívtak Szilveszterezni, de tuti ,hogy nem megyk oda mivel mindenki a nőjével megy én meg egyedül nem fogok ott szarakodni....még ha lenne egy csajom rajta lennék...sőt...jól bebasznék betépnék és akár mindenki előőtt megbasznám. mint a huzat. hátha gruppen sex lenne belőle :) olyanon még úgyse voltam, biztos jó lehet...

Másik...MMOzok, Lineage2...eddig marhára bejött a game...gondoltam egész jó fej itt mindenki, annak ellenére ,h  atomnagy kocka...ma megváltozott a véleményem...az egyik gyerek ellopta a kardom, amit kurva nehezen görcsöltem össze és már hónapok óta gyúrtam rá...szó nálkül kilépett a klánból és felszívódott...ilyen egy rohadt gecit...ha tudnám a címét átmennék és jól pofán nyomnám...de minimum befenyíteném és visszadatnám a cuccom...szánalmas ,h ilyenek vannak...

Klánból egy másik gyereknek meg mondtam ,h adja meg a címét ha tudja és átmegyek...erre ilyet kérdez: kinyírod? ...no comment...még poénnak is szar...

Elegem van ebből a játékból. pont. Pedig már azt terveztem ,h Szilveszterkor is a gép előtt fogok dögleni, bebaszok és lépek 500 szintet, mert éjfélkor 500szoros szorzó lesz vagy mi....

Felejtő.

Lehet ,h egyedül bemegyek Pestre aztán majd lesz vmi...vagy bogdányba, összeveretem magam, bár azt nem kéne...Dani remélem kitalál vmi jót és meghív engem is...

na pöcsöm kivan, ennyi voltam mára. csöcs

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://menomano.blog.hu/api/trackback/id/tr2224919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása