HTML

menőmanó

Ez a blog egy nagyon menő manó életét és gondolatait mutatja be és őrzi meg az utókor számára digitálisan rögzített adatok formájában. Remélhetőleg egy esetleges atomháború után a servereken végzett adatmentési munkák során eme blog igen nagy hányada megmenekül és új vallási mozgalmat indít el, melynek célja az emberiség egyetemes menőmanóvá változtatása! Ennek alapfeltétele a menőmanó eszmék maradéktalan elsajátítása és életstílusának követése, melynek be nem tartása a rendből való kiközösítést vonja maga után. Részletekért kérem látogasson el mindennap a menomano.blog.hu -ra az esetleges fejlemények azonnali megtudása érdekében! Köszönettel: Főmenőmanó aka. Dw1ght

Tagek

original

Creative Commons Licenc

2006.12.05. 19:23 Dw1ght

lidl kaja

Mostanában lidl-s kaján élek. Minden élelmsizernek létezik lidl-s verziója.
Ma a ldl-s vajat és paradicsomos halat teszteltem be.
A vaj 4 mp alatt bukta be a dolgot...valahogy már a kibontás mozdulatán éreztem ,hogy szar lesz...igazam lett...undorító,kenhetetlen szar.

Paradisomoshalból 2 dobozt pillantottam meg. Az egyik kék a másik piros.
Gondoltam a kék bizonyára oljaos, de később kiderült nem így van, az is paris...
A doboz a szinét leszámítva fullegyformának tűnik, azt hiszem az is, de teljesen mást takar
valamint a kinyitási módjuk is eltérő. A piros egyszerűen egy erre a célra szolgáló nyitóval nyitható, mint a sörösdoboz (bár érdekes ,hogy az én viszonylag vékonyabb ujjam pont belefért, egy real kőműves arc kétlem ,hogy sikeresen behatolna a nyitőfülbe...) a másik viszont csak konzervnyitóval nyitható. Ennek ellenére mégis talán a konzervnyitós módszer a könnyebb mivel, mint minden lidl-s termék a nyitófüles cucc is igen kzóurva nehezen nyitható...pedig gyúrok vaze...majd le szakadt az ujjam és a fele nyitás után meg is állt a tudományom, főleg mivel ma még gépelni is akartam...Ennek ellenére a két féle hal ugyanannyiba kerül, mivel az egyik hering a másik pedig Sprotni. Én a heringet nem kóstoltam mivel a fulldoboz pirosat betúrtam és a másikról már lemaradtam...A piros dobozos paradicsomos sprotni elég jó izű volt, bár maga a hal jobban ízlett, mint a szósz, de ez még no para, viszont a doboz vége felé kurvára keserűnek kezdtem már érezni és az utsó benyomásom sajnos az lett ,hogy elég szar volt, de hétha csak véletlen ráharaptam egy két halszemre...az meg alap, h van az olcsó ilyesmiben. Olaszországban talaálkoztam egy elég hardcore halkonzervvel...kb 500 halszemet tartalmazott.

Lényeg ,hogy jóttesz az izomnövekedésnek olcsó és nem szar, egyelőre ez a véleményem.pont.

Desszertnek lidl-s lekvár. Röviden annyit ,hogy tökfinom!

mostpedig betúrom a miki cuccát vmi mmo közben...písz

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://menomano.blog.hu/api/trackback/id/tr9421186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása