HTML

menőmanó

Ez a blog egy nagyon menő manó életét és gondolatait mutatja be és őrzi meg az utókor számára digitálisan rögzített adatok formájában. Remélhetőleg egy esetleges atomháború után a servereken végzett adatmentési munkák során eme blog igen nagy hányada megmenekül és új vallási mozgalmat indít el, melynek célja az emberiség egyetemes menőmanóvá változtatása! Ennek alapfeltétele a menőmanó eszmék maradéktalan elsajátítása és életstílusának követése, melynek be nem tartása a rendből való kiközösítést vonja maga után. Részletekért kérem látogasson el mindennap a menomano.blog.hu -ra az esetleges fejlemények azonnali megtudása érdekében! Köszönettel: Főmenőmanó aka. Dw1ght

Tagek

original

Creative Commons Licenc

2007.01.01. 16:53 Dw1ght

szilvesztR

hát ez jó nagy fos volt.

Mióta az eszemet tudom nem voltam még itthon szilveszterkor...
Hát ezt is ki kellett próbálni...
Nem volt egy nagy élmény,de legalább szar se...
Mehettem volna háziparty-ra,de mindenki a nőjével ment...nekem meg nincs úgyhogy elég gáz lett volna...
Mellesleg 11kor  felhívott a házigazda ,h menjek át...meg ,h ott lesz az ex nőm is...
(a hülye fasz ha előbb szól még át is megyek...leittam volna magam seggrészegre és legalább dugtam volna  egyet...) nade mind1...annyira nem bánom...

Másik verzó a helyi suttyódiszkó volt, de oda se mentem le...egyrészt paráztam ,h lezóz vmi idegbeteg paraszt. másrészt a nők is bénák errefele, nameg a társaság se lett volna egy nagy élmény...kockafejek...LOL

fasszom kivan, csá...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://menomano.blog.hu/api/trackback/id/tr6325280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása