HTML

menőmanó

Ez a blog egy nagyon menő manó életét és gondolatait mutatja be és őrzi meg az utókor számára digitálisan rögzített adatok formájában. Remélhetőleg egy esetleges atomháború után a servereken végzett adatmentési munkák során eme blog igen nagy hányada megmenekül és új vallási mozgalmat indít el, melynek célja az emberiség egyetemes menőmanóvá változtatása! Ennek alapfeltétele a menőmanó eszmék maradéktalan elsajátítása és életstílusának követése, melynek be nem tartása a rendből való kiközösítést vonja maga után. Részletekért kérem látogasson el mindennap a menomano.blog.hu -ra az esetleges fejlemények azonnali megtudása érdekében! Köszönettel: Főmenőmanó aka. Dw1ght

Tagek

original

Creative Commons Licenc

2006.12.05. 17:07 Dw1ght

Hétfő-Kedd filmkombó

Na...

tegnap,vagyis hétfőn megállapítottam ,hogy ez egy szar nap...szar idő, szar kedv, szar kaja, szar az egész feeling...

Egész nap egy pozitív dolog történt, mégpedig mikor a Blikkben megláttam az aznapi Garfieldot...szét röhögtem rajta az agyam...

Este átugrottam egy haveromhoz filmekért meg gyúrni,de mivel ezen a kurva hétfőn még enni se volt kedvem eleget, így a gyúrás se ment, másrészről haverom is igen ingerült volt gondolom, mert ő sem szereti a hétfőt,vagy kitudja...

Mind1...szar és kész. Go home! Ithhon legalább kevésbé szar...

Jó sok kaja, konkrétan spagetti (aminek a szósza csak harmadikra lett jó) aztán rá pár szendvics + tej...kell a fehérje meg a szénhidrát!

Najó, akkor DVD be, fotelbe le. lábakat föl, playgombot le...
 (bocs, ezt sztem is szar volt,de nem hagyhattam ki)

Hmm...mit látnak szemeim! a vegyes dvd-n rajta van a Garfield II!

Na ennek nagyon megörültem úgyhogy lemondtam a Superman-ről és inkább a garfieldot választottam. Nem bántam meg! Sőt az első részt is meg kell szereznem. Még a hülye tillatilla hang se zavart annyira, sőt egész jó.

Nem nagy szám film, de hétfő estére tökéletes. Az állatok aranyosak benne, nevetni is lehet rajta, kellem közérzetjavító múvi, ajánlom mindenkinek, de csak hétfőn!



...Mivel álmos még nem lettem így kénytelen voltam rákombózni a Superman-t is, amiről most semmi kedvem írni, egyrészt mert utálom ha elelszok egy filmen, másrészt meg lusta is vagyok hozzá...najó nem volt rossz. pont.
Najó egy kicsit rizsázok azért erről a filmrúl is, hogy ne érje szó a ház elejét...Rövid tömör és tényszerű leszek.

Az vizuál effektek jók.
A hangok jók.
A sztori nem rossz.
A Superman unalmas.
A Batman jobb.
Dedós.


Reggel (ami nálam dél) arra keltem ,hogy szokás szerint iszonyat hülyeséget álmodtam, de most nem tudom felidézni mit is...majd legközelebb...

Ámde a dvd-n még mindíg ott lapul megnézetlen film, amit nem hagyhattam annyiban igyhát gyors reggeli kreálás után (ami nem túl gyors és szar lett, mivel romlott banánt tettem a turmixomba) újít készítettem ,hogy miután beengedtem állatkáim a szobába együtt nekiláthassunk a filmnézésnek, ami kedvenc tevékenységeink egyike.

najó kuss és...

Szakíts ha bírsz



Hmm...nem mintha annyira érdekelne ez a film, de mivel jennifer Aniston van benne ígyhát gondoltam miért ne...Végülis így visszagondolva meg nem nézném mégegyszer ami azt jelenti ,ohgy nem jó film, de nem is bántam meg főleg ,hogy J.A kibaszott jócsaj, főleg ebben a filmben és emiatt rohadtul megérte megnézni.(amúgy a seggét is látni benne!!!)

Asszem kicsit szerelmes vagyok belé :)

Annyira szép ez a nő, hogy el sem hiszem pedig az eredeti orrávaé valószínűleg kevésbé tetszene, de teljes mértékben nem érdekel...gyönyörű.pont.

van egy régi oyztálytársnőm,akinek szintén az orrával vannak problémái, de egyébként nagyon jó az alakja és ha tőbbet sportolna meg megoperáltatná az orrát majden egy az egyben így nézne ki...még a stílusa is nagyon hasonló...furcsa ,hogy ezt még csak nemrég vettem észre...és mekkora fasz vagyok, hogy a múltkor nem hívtam el vhova...namind1...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://menomano.blog.hu/api/trackback/id/tr8021160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása